Pobočky Ostrava a Havířov

1. Pravidla ochrany osobních údajů

I. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

Odpovědným a zároveň správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost Dagen s.r.o., se sídlem na adrese Holvekova 289/31, Ostrava - Kunčičky 718 00, identifikační číslo: 25869108, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 23585 (dále jen „Správce“ nebo „Společnost“).

II. OSOBNÍ ÚDAJE

Správce zpracovává osobní údaje, které jsou potřebné v souvislosti uzavřením smlouvy, resp. dokončením objednávky. Mezi tyto údaje patří zejména jméno, příjmení, adresa, platební údaje, telefon a e-mail. V případě, že má zákazník vytvořený i zákaznický účet, je možné, že dochází ke zpracování i dalších údajů, které byly zákazníkem poskytnuty dobrovolně.

Za osobní údaje se považují veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě. Identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

E-mail slouží rovněž jako identifikační údaj pro přihlášení zákazníka do jeho účtu. Zároveň se, mimo jiného, využívá i jako místo pro doručení potvrzení objednávky a dalších potřebných informací.

III. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

A. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy mezi Vámi a naši Společností nebo pro provedení opatření Správcem před uzavřením takové smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“).

IV. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zejména plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem či provedení opatření Správcem před uzavřením takové smlouvy. Mezi další důvody, proč Správce zpracovává Vaše osobní údaje je, možnost spravovat Vaše uživatelské účty k službám, umožnění poskytovat služby, o které jste projevili zájem, a dále z důvodu zajištění a zvyšování bezpečnosti.

Vaše údaje dále zpracováváme za účelem:

  • zlepšování kvality služeb, vývoje nových produktů a služeb
  • provádění analýz a statistických měření
  • analýzy Vašich preferencí a zobrazování obsahu, který odpovídá Vašim individuálním potřebám
V. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Vaše osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.

Po uplynutí výše uvedené doby jsou ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byla registrace ukončena či údaje tvořící součást provozních záloh.

VI. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

V případě nutnosti předání za účelem plnění smlouvy, je v určitých případech potřebné spolupracovat i s jinými společnostmi, které plní úkoly pro správce. Společnost si pečlivě vybírá své partnery, kterým Vaše data svěřuje a kteří jsou schopni zajistit takové technické a organizační zabezpečení Vašich  údajů, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k Vašim údajům či k jejich jinému zneužití. Zejména se jedná o přepravní společnosti, se kterými má správce smluvní obchodní vztah.

V případě nutnosti předání za účelem realizace platby, jsou platební údaje předávané finanční instituci nebo příslušnému poskytovateli platebních služeb.

Pro účely analýzy a vyhodnocování statistických údajů na našich webových stránkách, analytické, anketní a CRM nástroje, primárně za účelem zlepšování kvality poskytovaných služeb. Společnost v rámci hodnocení spokojenosti a zlepšování kvality poskytovaných služeb zákazníkovi, předává osobní údaje v rozsahu: e-mailová adresa společnosti Heureka Shopping s.r.o.

VII. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

Máte právo požadovat od Správce přístup k Vašim osobním údajům a informace, jaké údaje o vás zpracovává. Dále máte právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

V případě podezření z narušení ochrany osobního a soukromého života, která by měla být zapříčiněna zpracováním osobních údajů, máte právo požadovat adekvátní vysvětlení. Subjekt údajů má nárok kdykoli se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Pokud byste se domnívali, že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

Máte právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat. V případě, že tak učiníte, Vaše údaje budou vymazány. Upozorňujeme, že výmaz se netýká osobních údajů, které Správce potřebuje pro splnění povinností udělených mu zákonem, nebo k ochraně svých oprávněných zájmů.

VIII. COOKIES

Správce používá v rámci svých webových stránek tzv. cookies. Cookies jsou krátké textové soubory vytvářené webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. V případě, že se vrátíte na stejný web, prohlížeč pošle uložený textový soubor, tedy cookie, zpět a server získá znovu informace, které si u Vás předtím uložil. Správce používá cookies hlavně z důvodu, aby mohl poskytovat co nejkvalitnější služby podle individuálních potřeb zákazníka.

Cookie v žádném případě nemůže serveru poskytnout žádná data z vašeho pevného disku, neprozradí mu emailovou adresu ani žádné jiné informace o uživateli prohlížeče.

Jaké soubory cookies používáme?

Správce využívá krátkodobé a dlouhodobé typy souborů. Krátkodobé zůstávají ve vašem počítači pouze do doby, než zavřete okno prohlížeče. Dlouhodobé zůstávají ve vašem počítači déle, nebo dokud je neodstraníte (doba závisí na nastavení samotné cookies a na nastavení vašeho prohlížeče).

Užívané cookies dle jejich funkcí

Analytické: pomáhají vyobrazovat návštěvnost a pochopit zákaznické potřeby

Trackingové: využívají se pro rozbor chování zákazníka na stránkách Společnosti a k následnému uzpůsobení nákupního procesu dle těchto informací

Remarketingové: díky nim lze lépe poznat svého zákazníka a upravit reklamy i zobrazování kategorií produktů dle jeho zájmů

Konverzní: jimi je zjišťována výkonnost jednotlivých prodejních kanálů

Esenciální: jsou důležité pro celkové fungování webu

Souhlas s použitím cookies je dobrovolný a v případě jeho neudělení není webová stránka správce žádným způsobem omezena.

IX. BEZPEČNOST

Správce považuje bezpečnost osobních údajů zákazníků za jednu ze svých priorit, přičemž bezpečnost zajišťuje za použití technických a organizačních opatření. Veškeré údaje, které zákazník Správci poskytne, jsou zpracovány automaticky zabezpečeným elektronickým systémem.

Ke všem osobním údajům a s nimi spojeným databázím je omezený přístup. Přístup je umožněn pouze oprávněným osobám, které absolvovaly školení v oblasti ochrany osobních údajů a bezpečnosti dat. Tyto osoby jsou rovněž vázány povinností mlčenlivosti a ochrany důvěrných informací.

 

2. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

3. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvedl na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

4. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

5. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY - Odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku přísluší spotřebitelům. Spotřebitelem může být pouze fyzická osoba, která si objednává zboží výhradně pro soukromé účely. V tom případě má právo vrátit zboží do 14 bez udání důvodů. Pokud vaše vrácené zboží bude k nám odesláno zpět formou dobírky, nebude námi odebráno. Zboží musí být nepoužito a nepoškozeno. V případě, že jste podnikatel, tzn. právnickou osobou či osobou jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákona možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na Vás nevztahuje.  

 

6. BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku. V případě, že jste na naší rozvozové trase bude o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží.

 

7. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 0-7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

 

8. VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

 

9. REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

d) na spotřební materiál

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace